Thursday, February 24, 2011

mengilai game cityville di fb ;)

sepatutnya saya sedang menyiapkan pelan commercial saya . tetapi memandangkan teramat busan saya pun mula lah membuka google chrome . for what i open this google chrome?
for sure lah nak bukak untuk mencari bahan ataupun ideal . bhaha . unfortnely tetibe jari jemari ku leka menaik facebook terus tekan shift and enter . awww ! laju jer jari jemari ku . pantas dan efisien . terus ker box email ak pun menaip *********@yahoo.com . tekan terus button tabs aku pun mula memasukkan passwordku ******** aku pown tros mengawal pointer mouse ak . click di login . hehe .
wah da login lah . kedua mata ku tertumpu diperkataan cityville tanpa was2 lagi aku terus meng'ckick disitu . haha , sementara tunggu nak loading aku pun update lah status .
itu ppown depens on mood lah . klow agak rajin aku akan upadate lah . klow x . haha . jangan harap lah saya nak update . huh! buang masa den jer ! hahaha
haha
actually baru jer bergiat aktif bermain game nieh . klow x dulu amat mengilai bermain baking life sampai level 50 da . haha . xder lah tinggi mana pown . malu lah nak gi tau sebenarnya =.='
haha yang cityville nieh lg lah . haha . baru level 11 . hahaha
dulu x intrest sangat pown nak main . ntah lah angan ape lah yang melanda diriku ini jadi minat lah . ahaha .
ridiculous betul .
huhu . tp okay lah game nieh . as a town planner will be . base on game nieh boleh r bgi ak some ideas ckit untuk membuka my own city or town . haha ( cam poyo jer statement ak nie )
niat utama on9 pown bukan sebab lain . just nak main game jer . haha . dashat u bella !
haha . here some video about this game . the capture from my own lappy . ahak !


No comments:

Post a Comment